آدمها مثل ڪتابند!
از روےبعضےها باید مشق نوشت و آموخت
از روےبعضےها باید جریمہ نوشت و عبرت گرفت.
بعضےها را بایدنخوانده ڪنار گذاشت
و بعضےها را باید چندبار خواند تا معنےشان را فهمید.
ما را در سایت اشتراک شیعه و سنی دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 181